Kledingplan

Bij voetbal hoort natuurlijk ook een mooi tenue! SV Baarn maakt gebruik van een kledingplan. Wat houdt dat allemaal in?

sv-baarn-kledingplan-1.jpg

Kledingplan SV Baarn

Elk lid betaalt naast contributie een klein bedrag per maand voor een wedstrijdshirt en -broek. De kleding zit allemaal in 1 gezamenlijke tas per team en wordt op door iedereen een keer gewassen (of ouders stellen zich vrijwillig beschikbaar het elke wedstrijd te doen). Sokken zijn niet inbegrepen en dienen gekocht te worden voor de wedstrijden. De SV Baarn sokken zijn verkrijgbaar bij onze sponsor Sportze op de Laanstraat in Baarn. Daar kan je ook terecht voor trainingspakken, scheenbeschermers en ander trainingsmateriaal.
De SV Baarn online kledingshop
SV-Baarn-tenue-2.jpg

Kledingsponsors

Het is de bedoeling dat elk team een eigen kledingsponsor heeft. Bedrijven betalen een vast bedrag (voor drie jaar) en het bedrijfslogo wordt dan op de borst van het shirt bedrukt. Wil je hierover meer informatie, neem dan contact op met [email protected].

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!