Onze Club

SV Baarn is de oudste voetbalvereniging van Baarn met een rijke traditie als vertrouwde en veilige omgeving om te kunnen sporten. SV Baarn biedt iedereen de kans om het beste uit zichzelf te halen als het gaat om sportieve ambities. Voor alle jeugdteams is er een goede jeugdtrainer, en minimaal 2 training per week. Op elk niveau is er de mogelijkheid om door te stromen of in breedteteams te spelen. Dat geldt voor jongens èn meisjes.

Accommodatie

SV Baarn is één van de drie voetbalverenigingen in Baarn en speelt thuiswedstrijden op Sportpark Ter Eem aan De Geerenweg 6b in Baarn. SV Baarn deelt alle velden voor trainingen en wedstrijden met TOV en Eemboys. Er zijn in totaal 7 velden, waarvan 3 kunstgras. Uiteraard heeft SV Baarn een eigen kantine, kleedkamers en andere faciliteiten. Op het sportpark zijn verder atletiekvereniging BAV en handbalvereniging HVLB gevestigd.

Sociale activiteiten voor jong en oud

SV Baarn organiseert regelmatig sociale activiteiten voor jong en oud, zoals het Warme Worsten Toernooi, themafeesten, Friends Tournament, horecatoernooi, pupillenweekend, voetbalkampen in alle vakanties en nog veel meer. De kantine is het hart van de vereniging waar regelmatig gezellige bijeenkomsten en de derde helft plaatsvindt.

Op woensdagmiddag, vrijdagmiddag en zaterdagochtend staan de “GreenStars” centraal: dat zijn kinderen die vanaf 4 jaar kunnen meedoen in partijtjes in een eigen onderlinge competiti

Historie

SV Baarn ontstond op 1 juli 1995 toen BVV Baarn fuseerde met KSV Limvio. De oprichtingsdatum van de oudste vereniging (BVV Baarn) werd overgenomen: 20 maart 1908. Vanaf 1995 werd de naam SV Greenstars Baarn gebruikt, en die werd in 2005 veranderd in SV Baarn.

1._CLUBINFO_v2.jpg

Ben je nog geen onderdeel van de SV Baarn familie en wil je kennis maken met ons clubgevoel?

word lid of kom PROEFTRAINEN

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!