(Afronden) registratie als vrijwilliger

Nadat je je hebt geregistreerd op de site en bent ingelogd (zie hier hoe je dat doet) heb je de mogelijkheid om je profiel bij te werken onder het tabblad instellingen.

Afbeelding10a.png

Algemene instellingen

In deze tab kan je diverse algemene instellingen wijzigen, zoals het wijzigen van je wachtwoord, je accountnaam en kan je een avatar van jezelf uploaden.

Ook kun je aangeven of je wel of geen notificaties wilt ontvangen van het systeem (advies: aanzetten)

Vrijwilligersinstellingen

Hier kan je persoonsgegevens verder aanvullen voor een complete registratie.

Afbeelding11.png

Je hebt ook de mogelijkheid om aan te geven of je een voorkeur hebt voor uit te voeren vrijwilligerstaken.

Hierbij kan je aangeven voor welke teams je taken wilt uitvoeren. Let op: niet alle taken zijn team gebonden.

Voor een goede match is het voor ons handig om te weten wat je achtergrond is (niet verplicht)

Je kunt ook je voorkeur opgeven voor het soort taken dat je wilt uitvoeren (alle taken vallen onder de verantwoordelijkheid van een commissie)

Account opheffen

Hier kan je je account opheffen. Je gegevens worden dan verwijderd uit ons systeem.

Afbeelding12.png

Familie instellingen

Bij het onderdeel familie instellingen heb je de mogelijkheid om ‘je gezin samen te stellen’. Je hebt nl de mogelijkheid om gezamenlijk de vereiste punten te halen. Ouders en kinderen mogen dit doen voor hunzelf (als ze zelf spelend lid zijn) en voor elkaar. Het aantal te behalen punten wordt dan per gezin bepaald. Kinderen mogen zelfstandig activiteiten uitvoeren vanaf 16 jaar. Bardiensten vanaf 18 jaar.

Afbeelding13.png

Bij het samenstellen van de familie kan je de gegevens van de overige (reeds bekende) familieleden opgeven door de naam en de geboortedatum op te geven. Het systeem zoekt de juiste persoon er dan bij.

Na het opslaan van de gegevens voor de familie instellingen vindt er een controle plaats door de beheerder om ervoor te zorgen dat er een juiste koppeling plaats vindt. Zolang dit nog niet heeft plaatsgevonden zie je het volgende:

Afbeelding14.png

Na goedkeuring door de beheerder ziet dit er als volgt uit:

Afbeelding15.png

Je bent nu volledig bekend in ons systeem als vrijwilliger

Tabblad AVG

Onder het tabblad AVG kan je instellen hoe de club met je gegevens om moet gaan. Je kan hier instellen welke gegevens je wel of niet wilt tonen op de site en in de app.
Afbeelding19.png

Tabblad vrijwilligers

Door op het tabblad vrijwilligers te klikken kom je uit in de planning ofwel het rooster van geplande taken. Je kan deze ook op een volledig scherm afbeelden. Je kunt de planning weergeven op dag, week en maand niveau.

In het bovenste blok kan de filters toepassen op type taak, label en team, zodat je alleen die taken ziet waarin jij geïnteresseerd bent.

Met de pijlen naar links en naar rechts kan je scrollen door de diverse dagen / weken / maanden.

Door op het datum veld te klikken (rechter icoontje) kan je direct voor een juiste datum kiezen.

Afbeelding18.png

Je kunt de planning weergeven op dag, week en maand niveau.

Tabblad Afwezigheid

Afbeelding16.png

Het tabblad afwezigheid wordt voorlopig niet door ons gebruikt.

Tabblad uitloggen

Afbeelding17.png

Door te klikken op uitloggen log je jezelf uit uit het systeem.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!